La mulți ani!

hny      În acest weekend am lipsit de pe blog pt că am fost plecat din țară și… să zicem că am avut alte priorități.🙂 În această dimineață, când mi-am deschis netul am găsit pe blog notificarea care se poate vedea în poza alăturată. Se pare că Luka’s World a împlinit 3 ani pe wordpress.com, după ce a fost mutat de pe blogger.com (www.magiccalin.blogspot.com) unde a fost găzduit o bună bucată de vreme. Am fost tentat să fac un bilanț al realizărilor, dar acesta s-ar fi rezumat la o statistică exprimată în număr abonați, vizite, comentarii, etc și nu știu dacă era relevantă pt cineva. Pe ceilalți nu cred că îi interesează prea mult, pt mine performanța în acest domeniu nu a fost un țel, așa că… Să ne bucurăm de această lume, de… Luka’s World!🙂 La urma urmei e doar un blog, vorba celor de la WordPress, „Just Another WordPress Weblog”.🙂

9 Responses to La mulți ani!

  1. La cât mai mulți ani frumoși !😛

    • Cornelia spune:

      La multi ani!

  2. Adeena spune:

    Felicitari si LA Multi Ani plini de inspiratie! 🙂

  3. 877665l spune:

    La multi, multi ani inainte🙂

  4. Tudorita Bucur spune:

    La multi ani!

    ________________________________

  5. marian ploiesti spune:

    La multi ani, sanatate si la multi bani !!

  6. dactilografadenoapte spune:

    Doresc sa te anunt prin acest mesaj ca blogul tau a fost nominalizat la premiul ”Liebster Blog” – http://dactilografadenoapte.wordpress.com/2013/03/05/liebster-award-2/ aici vei gasi toate informatiile pentru urmatorul pas.
    Iti doresc o zi cat mai frumoasa !

    • Luka spune:

      Mulțumesc pt apreciere, sunt sincer onorat.
      Na și acuma să vezi bătaie de cap…🙂 Și ce viață tihnită aveam eu până acum…😉
      studiez problema, văd cu ce se mănâncă și… îmi voi face datoria.🙂

  7. Luka spune:

    Vă mulțumesc tuturor pt urări. Sper ca Luka’s World să fie în continuare… așa cum îmi place mie, iar dacă întâplător vă va plăcea și vouă, nu pot decât să mă bucur.🙂

Lasă un comentariu

