Sa faci bine…

Ieri, după ce am mulțumit cuiva pt un serviciu, respectivul mi-a răspuns:

„Să faci bine, nu-i rău.”

Hm… Interesantă replica… adevărată și plină de… miez.

7 Responses to Sa faci bine…

  1. Diana şi Dan spune:

    După cum să faci rău, nu-i bine !😉

    • Luka spune:

      🙂 Probabil chiar și cel care a spus-o, atratat-o superficial, gen „Ana are mere”, dar eu m-am gândit la sensul lucrurilor. Mi-a plăcut.🙂

    • Luka spune:

      🙂 Probabil chiar și cel care a spus-o, a tratat-o superficial, gen „Ana are mere”, dar eu m-am gândit la sensul lucrurilor. Mi-a plăcut.🙂

      • Diana şi Dan spune:

        Eeeiii,,, Nu am avut nici măcar o secundă intenția de a fi ironic.Pur și simplu am sesizat și o altă posibilă construcție cu cuvintele date.😆

      • Luka spune:

        🙂 e ok, nu sunt atât de sensibil precum pare.🙂 Sau?🙂

      • Diana şi Dan spune:

        Am vrut doar să fiu eu sigur că nu sunt înțeles greșit.😉

      • Luka spune:

        Da, așa-i…🙂 Să faci bine, nu-i rău🙂

Lasă un comentariu

