Un film, ca-n viata

882480l-640x400-b-692bc8e7       Nu mă pricep la cinematografie și din această cauză nici nu-mi permit să comentez un film sau altul. La mine filmele se împart in filme pe care nu le-am văzut până la sfarșit, filme pe care le-aă mai vedea o dată și filme pe care le-am văzut de mai multe ori. Nu sunt sigur că acest clasament are la baza criterii (eventual artistice) legate de filmul în sine, sau au la baza potrivirea cu sufletul și intelectul(nu are legătură cu inteligența🙂 ) meu, așa încât nici măcar nu am curajul vreodată să spun categoric „acest film a fost bun, mi-a plăcut” pt că înțeleg că la mine, cele două afirmații nu încap întotdeauna în aceeași propoziție.
Am citit zilele trecute despre premiul Ursul de Aur câștigat („cucerit” cred că e mai corect) de filmul românesc „Poziția Copilului”. Pentru cei interesați de subiect, eu am găsit două linkuri cu articole interesante, AICI și AICI. Adevărul e că am văzut că până și CTP (am observat că e la modă abrevierea asta și toată lumea știe despre cine e vorba🙂 ) a dezbătut subiectul respectiv, dar eu am rămas la cele două surse de mai sus.

Un amănunt interesant, cu un ușor iz de bârfă, ar fi modul în care acest film și-a făcut loc spre marele premiu de la Berlin și cum cei care i-au pus piedici cândva, îl laudă acum. Se pare că Florin Mihăilescu, unul dintre membrii(nu singurul) care a acordat nota 4 pe linie proiectului filmului „Poziţia copilului“ este mândru, la fel ca noi toți, de premiul obținut. E ca în viață când cei apropiați îți spun adesea „asta nu e de tine” sau „ți-ai găsit tu să faci asta…”, ca mai apoi, când ai trecut peste toate obstacolele și ai reușit, să îți spună „bravo, eu am știut întotdeauna că poți”.

One Response to Un film, ca-n viata

  1. eumiealmeu spune:

    binevoitorii chiar zic… *dacă nu eram eu să te susțin, nimic nu realizai!*🙂 – și ei te-au disprețuit și te-au ironizat cu alții de nu înțelegeai ce e cu sughițul care dăduse peste tine🙂

Lasă un comentariu

