O parcare neregulamentară?

image       Zilele trecute am dat pe undeva (cred că pe Facebook) de poza asta și tot ce îmi amintesc despre ea era că aparținea unui site in limba maghiară. Tot ce am înțeles eu de acolo era cuvântul „Marosvásárhely”, așa că am tras concluzia că imaginea cu pricina ar putea fi din Târgu Mureș.

Contextul fiind stabilit, putem trece la imaginea în sine, sau mai bine zis la subiectul surprins și fiindcă am început în limbi străine, aș continua cu întrebarea strămoșească „What’s wrong with this picture?”. Dacă facem abstracție de însemnele de pe mașină, rămânem cu întrebarea cum a ajuns în locul și poziția respectivă? Dacă șoferul respectiv ar fi fost sub influența alcoolului și ar fi circulat cu viteză excesivă, lucrurile erau clare, dar ținând cont că mașina cu pricina pare să fie de poliție și că accidentul pare să se fi întâmplat în centrul orașului, nu prea mai înțeleg nimic. Să nu fi observat polițistul semnul acela mic și triunghiular? Nu-mi vine să cred… Să fie vorba doar de o parcare neregulamentară? Am mai văzut poze cu mașini de poliție parcate pe trotuar sau pe locuri pt handicapați, dar așa parcare încă nu am mai văzut.

One Response to O parcare neregulamentară?

  1. Marian Ploiesti says:

    Da, este foarte ciudat cum o fi ajuns masina in pozitia aia!!! Tare as vrea sa stiu.

Lasă un comentariu

