Astăzi este zi cu câștiguri

sonnenschein        Nu mă pricep la zodii, horoscop, fazele lunii sau alte chestii care să-mi explice ce fel de zi e astăzi, dar pe lângă faptul că am primit multe SMS-uri de dimineață (SMS-urile obișnuite cu comisioanele săptămânale), mi le-au trimis și de câte două ori.🙂 Măcar azi le-au trimis mai târziu ca de obicei, așa că nu m-au trezit.🙂

Nu știu cum va fi ziua în continuare, dar știu sigur cum se va incheia („prietenii știu de ce”), așa că pot spune că azi e o zi cu câștiguri.🙂

3 Responses to Astăzi este zi cu câștiguri

  1. Marian Ploiesti spune:

    Intradevar a fost o zi cu castiguri…..si eu am castigat 20 de euro la tombola ( a treia oara in patru luni !!! ). Bine oricum martea e zi cu castiguri ( sau de salariu ) pentru cei care se implica serios in Lyoness……si pentru mine e din cand in cand ( deocamdata ). Sa mai specific faptul ca cele trei premii de cate 20 euro au fost castigate pe ID-uri diferite ( ar fi fost culmea sa fie pe unul singur!! ).Bafta la toti.

  2. Marian Ploiesti spune:

    Si inca ceva : prima oara ( in octombrie ) am primit SMS, dar a doua oara si a treia oara ( in noiembrie si ianuarie ) nu am mai primit SMS…..oricum nu conteaza pentru mine daca primesc sau nu SMS dar m-am mirat putin.

  3. Marian Ploiesti spune:

    Intre timp am aflat ca a castigat si fratele meu 20 de euro si am primit si SMS a doua zi.

Lasă un comentariu

