Alergi dimineata?

Alergi dimineața? Eu nu, adică alerg din când în când, dacă se pune alergarea de la sală, pe bandă.🙂 De fapt nici acolo nu mă prea omor după alergare, prefer bicicleta sau eliptica, dar ce nu face omul pt a se simti în formă?🙂
Am văzut un videoclip pe You Tube numit „My morning run”, mi-a plăcut și… iată-l!
Nu știu dacă un traseu de parcour se poate numi alergare, dar e și ăsta un fel de a alerga.🙂 Enjoy!

6 Responses to Alergi dimineata?

  1. littlesensei spune:

    Yamakasi🙂

  2. incaunipocrit spune:

    Reblogged this on TeMeMi.

  3. Savoir Faire spune:

    cata energie !

  4. Marian Ploiesti spune:

    E fantastic ce fac baietasii acestia !!! O fi vreun trucaj ?

    • Luka spune:

      Nu e nici un trucaj, e real 100%. Cu toate că am înțeles că e destul de contestat ca disciplină sportivă, am văzut că există și competiții de gen.

  5. Marian Ploiesti spune:

    Atunci inseamna ca acesti baieti au neamuri pe alta planeta…..glumesc bineinteles. Dar nu pot sa nu ma gandesc la ce riscuri se expun facand aceste „alergari ? !” sau cate antrenamente au facut ca sa ajunga la aceasta performanta. Si ma mai intreb cate cazaturi or fi luat pana cand „si-au intrat in mana”?

Lasă un comentariu

