RObotzi.S03.Ep20.Meserie

RObotzi.S03.ep20.thumb_micE duminică dimineața și dacă mă uit afară… aș zice că e o vreme de-ți vine să te culci. Bleah! Totuși nu pot să uit că e… duminică dimineața, așa că o să-mi termin cafeaua și voi merge la sală. Am zis! V-am spus că e duminică dimineața? Bună dimineața!🙂
De multă vreme nu am mai văzut un episod de la Robotzi așa că… iată unul nou, spre dezmorțire!
Era să uit: v-am spus că e duminică dimineața? Bună dimineața tuturor!

6 Responses to RObotzi.S03.Ep20.Meserie

  1. Buna ziua prietene!
    Eu dimineata am fost la biserica, mi-am incarcat bateriile , acum deja am servit pranzul si intradevar este un timp de dormit sau……fiecare ce vrea…. o duminica placuta!

    • Luka spune:

      Mulțumesc, asemenea.🙂

  2. Marian Ploiesti spune:

    La noi la Ploiesti e o vreme super……de plimbare !!

    • Luka spune:

      Norocosule! Aici parcă acum se înserează… și așa a fost de dimineață.

  3. Marian Ploiesti spune:

    Apropo……cand ploua stiti cum se spune………numaram banii !!

    • Luka spune:

      Mă rog, chestie de gusturi…🙂

Lasă un comentariu

