Absență motivată

Condor Club Arad Site      Am lipsit în ultima vreme de pe blog și am simțit nevoia să-mi motivez într-un fel absența, atât față de voi, cât și față de mine.🙂

Pe de-o parte, am încercat să acord timp mai mult persoanelor și activităților care-mi „mobilează” în mod real viața(aici e o altă poveste), iar pe de altă parte, am avut în ultima vreme o activitate puțin mai inedită.

După cum unii știți, sunt membru într-un club de turism montan (Condor Club Arad) și la un moment dat, constatând că site-ul clubului era „praștie” am avut inconștiența de a mă oferi să-i fac un make-up. Abia când mi s-a oferit onoarea (eu sincer m-am simțit onorat🙂 ) de a mă apuca de treabă, mi-am dat seama că nu era vorba doar de un simplu makeup, ci chiar mai mult decât de adevărate operații estetice. Am transpirat puțin, am invățat pe ici, am improvizat pe colo și cu puțin ajutor (din nou Luciana de la Scoala Lucianei) i-am dat de capăt. Rezulatul îmi place, dar cred că mai încap câteva idei și binențeles și niște articole. Toate la timpul lor…🙂

3 Responses to Absență motivată

  1. You’re excused !😀

    • Luka spune:

      Thank’s🙂

  2. pavelhila spune:

    Nu stiu cum arata inainte dar acum arata chiar bine. Super. Ai facut o treaba faina

Lasă un comentariu

