Se pare ca am o problema

05-2

De ceva vreme nu mai găsesc icon-ul de la Messenger. Cred că a dispărut. În schimb îmi apare tot mereu un mesaj pe desktop: „There are unused icons on your desktop”.

Să fie vreo legătură? S-o fi stricat? Oare ar trebui să-i fac ceva?

4 Responses to Se pare ca am o problema

  1. Luciana spune:

    :))) Ha ha ha…si eu care ma pregateam sa gasesc solutii, ca o prietena buna ce sunt.

    • Luka spune:

      De ce nu mă mir?

  2. Dan spune:

    O fi vreun semn cum că-i frumos afară şi-ar trebui să mai ieşim din case ?

    • Luka spune:

      Abia ce apuc să mai intru în casă…🙂

Lasă un comentariu

