Cum pot să am GPS pe iPhone?

GPS-Navigation-2-Skobbler-Icon      A venit și ziua în care Grigore și-a dat obștescul sfârșit. Da, lui Grigore, adică GPS-ului meu, i s-a „bulit” mufa de la cablul de alimentare și bătrân fiind (câțiva ani buni) și neantrenat (cu softul neactualizat), orice tentativă de resuscitare ar fi însemnat o risipă inutilă de energie și fonduri. Așa că… i-am ales un loc de odihnă, plin de verdeță… și alte chestii și am hotărât ca în cel mai scurt timp posibil să-l înlocuiesc cu unul mai tânăr și mai ager la minte.

Asta se întâmpla anul trecut. Pe neașteptate însă, ne-a apucat cheful de ducă, urmând să plecăm din țară, cred că în Grecia. Cum n-am apucat să studiez problema și să-mi caut un nou GPS, am apelat în grabă la drăguțul de Apple, mai precis am căutat în  AppStore o aplicație pt iPhone care să-mi rezolve pe moment problema. Am găsit GPS Navigation 2, de la Skobbler  o aplicație gratuită care mi-a oferit GPS online în limba română, actualizat și la un preț modic mi-am achiziționat și hărțile offline de care aveam nevoie pt a nu face trafic atunci când nu sunt în țară. Hărțile super pt toată lumea, multe opțiuni, compatibil(prin bluetooth) cu sistemul audio al mașinii, într-un cuvânt… super.

Am fost atât de încântat de aplicația cu pricina,  încât o folosesc fregvent și în ziua de azi. Ce credeți, mi-am mai cumpărat GPS? Nu, mi-am cumpărat un suport pt iPhone.🙂

2 Responses to Cum pot să am GPS pe iPhone?

  1. Tudorita Bucur spune:

    figura mai esti!  mai speriat la inceput apoi mi-am dat seama la cine te referi! numai bine va doresc!

    ________________________________

  2. Luka spune:

    E vorba de Grigore? Da, am ținut mult la el, săracu”… Dar orice s-ar spune, nu se poate compara cu… Ildiko, cea care i-a luat locul.🙂

Lasă un comentariu

