Dacă bărbatii si femeile si-ar schimba rolurile… la sală

gym-women-ripped-abs    După o pauză (pretextul? sărbătorile) de aproximativ 3 săptămâni am revenit în forță la sală. Despre pauză ce să vă spun?De mîncat, am mâncat numai porcării (la propriu și la figurat), fripturi, grăsimi, maioneze, prăjituri, prăjituri și… multe prăjituri. De băut… Vorba Antoniei, „hai să vorbim de lucruri pozitive”… Mișcarea a fost redusă la maxim pt conservarea energiei strict necesare la digestie.

Să vă spun și despre revenirea la sală? Eu mă gândeam să o iau ușor, cu antrenamente lejere, dar se pare că antrenorul meu nu a fost de aceeași părere. Două zile de antrenament serios și… Dacă aș arăta așa cum mă simt, aș putea concura fără probleme în competiții de bodybuilding. Cred că aș și câștiga câteva.🙂 Ce-i drept după prima zi, la plecare, am văzut în ochii lui Liviu (antrenorul) o privire cercetătoare și m-a întrebat: „mai vii și măine, așa-i?”. Dacă a văzut că am revenit, ieri m-a alergat pe bandă 40 de minute (a alergat și el, frumos din partea lui), după care am făcut… milioane de abdomene. Azi nu mai am curaj să strănut…🙂 De fapt mi-am descoperit locuri unde nici nu bănuiam că am mușchi. Aș putea să le fac inventarul și sigur mi-ar da la soscoteală. Unu nu lipsește!🙂

Și acum gata cu văicăreala! Punem un clip haios de pe You Tube și… mergem la sală? Închipuiți-vă cum ar fi dacă bărbații și femeile ar face schimb de roluri în viață, să zicem… la sală.
Era să uit. Pt cine nu mă cunoaște… Nu vă bucurați, nu sunt eu în poza de la începutul articolului.🙂 Vizionare plăcută!

Citește și http://wp.me/pSptx-2dK

One Response to Dacă bărbatii si femeile si-ar schimba rolurile… la sală

  1. Pingback: Din nou un schimb de roluri « Luka's World

Lasă un comentariu

