Bancuri

lol        Pt cei care s-au trezit astăzi devreme rupându-se cu greu din așternuturile calde, au alergat grăbiți și zgribuliți la muncă și acolo și-au inceput săptămâna gândindu-se cât de departe este weekend-ul următor am căutat niște bancuri. Cam de mult nu am mai postat bancuri, așa-i?

Când eram mai tânăr, uram să mă duc la nunți. Mătușile mele mă pișcau de obraz și-mi ziceau râzând: ”tu urmezi”
Au terminat cu porcăria asta când am început la înmormântări să fac și eu același lucru cu ele!

#

Doi electricieni pe un stâlp de înaltă tensiune. Unul din ei, roagă o băbuţă care trecea pe acolo:
– Ne daţi, vă rugăm frumos, sârma aia roşie?
Băbuţa ridică sârma şi le-o dă, la care electricianul către celălalt:
– Vezi bă, ţi-am zis că aia roşie e nulul!

#

Când o femeie tace, să nu o întrerupi pt nimic în lume!

#

Băieții din clasa noastră au mari emoții atunci când Maria lipsește de la școală motivând ca merge la ginecolog…

#

O blondă la un interviu. Angajatorul o întreabă:
– Ce salariu aveați la fostul job?
– 1500 de lei.
– Mmmm, eu vă dau cu plăcere 2000 de lei.
– Aaaa, nuu, pentru plăcere luam 3500!

#

– Ție-ti plac mai mult blondele sau brunetele?
– Mie-mi plac țâțele.
– Ok, dar culoarea părului?
– Nu-mi place când pe țâțe crește păr.

#

O fetiță o întreabă pe mama sa:
– Mamă, de ce tata e așa de chel?
– Deoarece are multă minte.
– Dar de ce tu ai așa de mult păr pe cap?
– Mănâncă și taci!
#

Soțul își așteaptă soția lângă un salon de înfrumusețare. Aceasta iese și întreabă cochet:
-Deci, ce spui?
Soțul, privind-o, îi raspunde:
-Măcar ai încercat!

#

– Ioane, tu ştii ce-i ăsta?
– Ce-i, Gheorghe?
– Benoclu, bă! Vezi cu el departe. Aseară te-am văzut cum o iubeai pe nevastă-ta.
– Du-l bă înapoi, că-i stricat. Io aseară am fost la Cluj.

#

Un medic veterinar din Scoția, făcând respirație gură la gură unei oi bolnave, a inventat cimpoiul !

2 Responses to Bancuri

  1. frumos!!!!!!

    • Marian Ploiesti spune:

      Ca de obicei bancurile sunt superbe.

Lasă un comentariu

