Comanda „Turbo” pt schior

poza      Recunoaşteţi personajul? Sunt sigur că foarte mulţi îl cunosc pe simpaticul schior care o dată pe saptămână ne aduce o şansă în plus pt câştiguri frumuşele la „Comoara Cumpărăturilor”(cui i se pare că bat câmpii să întrebe despre ce e vorba 🙂 ). În seara asta, pe lângă că am mai băgat câteva coduri bonus (o şansă în plus) pe diferite ID-uri, am jucat jocul online şi am descoperit o comandă despre care eu personal nu ştiam, dar care poate fi extrem de utilă celor care se joacă… cu schiorul. 🙂 Jocul e puţin greoi pt că nenea schiorul se mişcă încet(părerea mea) şi la trecerile peste niveluri trebuie să aştepţi destul de mult, dar am descoperit comanda magică: „săgeată dreapta„. Ce face? E un fel de „turbo” adică nenea schiorul bagă viteză şi tasta respectivă combinată cu „clic stânga” (comanda pt saritură) bagă nişte zboruri…

Acum îmi închipui că cei care ştiau de chestia asta zaâmbesc ironic, cei care nu ştiau, sunt deja cu mâna pe maus testând, iar cei care nu ştiu deloc despre ce e vorba, vor zice ca bat câmpii. 🙂 Sper să-i mai văd pe aici… 🙂

18 Responses to Comanda „Turbo” pt schior

  1. Anda Dima spune:

    sal… te urmaresc de ceva timp…jocul l-am jucat si eu de foarte multe ori dar de sageata nu stiam, recunosc. Pot sa fiu indiscreta si sa te intreb ce coduri noi ai bagat?

    • Luka spune:

      Nu sunt noi,sunt dintre cele postate deja de mine pe blog, dar erau câteva id-uri unde nu le bagasem încă. Ca sa vezi… Tocmai eu…:)

  2. Daniel spune:

    „pe lângă că am mai băgat câteva coduri bonus” Nu fi zgarcit, noua nu ne dai aceste coduri?

    • Luka spune:

      🙂 Nu au fost coduri noi. Dacă aș mai fi avut ceva nou, era deja postat aici pe blog. Bagă în fereastra de căutare de sus „treasures hunting” și le găsești pe toate, dar doar vreo două sunt încă active(binențeles, pt cine nu le-a folosit până acum).

      • Anda Dima spune:

        multumim

      • Anda Dima spune:

        cel care incepe cu NUT e activ… mai este vreunul? ca la mine n-a mai mers niciunul

      • Luka spune:

        Singurul „activ” este A1B2M3(codul din Cashback Magazine), dar marea majoritate l-ați folosit deja in decembrie. Eu l-am avut pe blog in 18 decembrie.

  3. Buna Luka.fii darnic ca anul trecut si da-mi si mie coduri bonus noi, multumesc anticipat ptr tot

  4. alterego spune:

    Noroc cu articolul asta ca eu am uitat sa mai joc. :)))) Cateva cheite in plus nu strica, poate castig ceva luna viitoare. :)))))

  5. Marian Ploiesti spune:

    Si eu stiu de aceasta comanda inca din luna decembrie si am aplicato si la jocul cu mosul din decembrie ( cand tineam apasata aceasta sageata mosul parca avea 20 de ani ) HIHIHI saracul de el l-am alergat rau de tot in decembrie!!!

    • Luka spune:

      Ehe, puteai să ne spui şi nouă… 🙂

      • Marian Ploiesti spune:

        Am crezut ca stiu toti cei care joaca aceste jocuri pentru cheite……nu era mare lucru sa apese pe cele 4 taste cu sagetile macar de curiozitate sa vada ce se intampla……..dar ma bucur ca acum au aflat.

      • Anda Dima spune:

        la mine nu stiu cum e setata tastatura pt ca sagetile nu au nici un efect

      • Luka spune:

        S-ar putea să ai numerele blocate și implicit săgețile (doar la unele tastaturi). E suficient să cauți tasta NumLk, la mine e la F11.

  6. Marian Ploiesti spune:

    Da, e posibil sa fie din tastatura……ori setari ori altceva !!

  7. Marian Ploiesti spune:

    Apropo eu nu am gasit nici un cod bonus anul acesta pana acum…….altadata deja aveam multe la aceasta data din luna …..!!!!

    • Luka spune:

      Se pare că luna asta Lyoness ne lasă să ne ocupăm și de cumpărături și recomandări, nu numai de coduri și jocuri pe net. :))))

  8. Marian Ploiesti spune:

    Da, asa gandesc si eu ca sunt probabil multi care nu fac cumparaturi ( prin Lyoness ) si obtin cheite din coduri si jocuri iar bineanteles ca asta nemultumeste pe Lyoness pe buna dreptate tocmai de aceea ” a lasato mai moale ” cu codurile. Eu oricum fac aceleasi cumparaturi ( prin Lyoness ) ca si inainte de aceasta tombola sau campanie cu premii…….asa ca fratilor gand pe cumparaturi, ca pana la urma asta e afacerea nu coduri, jocuri sau cheite ( acestea sunt doar ceva suplimentar, stimulativ daca mai era nevoie ). Daca suntem fideli comerciantilor Lyoness ajutam la dezvoltarea afacerii, altfel nu avem decat sa visam ca vom castiga cine stie ce premii de nu stiu unde!!!! BAFTA LA TOTI.

Lasă un comentariu

