Ti-ai pierdut cheile?

Ți-ai pierdut cheile de la un lacăt? Nici o problemă… Ai două variante. Ori pui mîna pe un ciocan și rezolvi problema, ori urmărești clipul următor și înveți… o nouă meserie.🙂 Nu știi niciodată când vei avea nevoie și oricum… o meserie în plus nu a stricat nimănui.🙂

5 Responses to Ti-ai pierdut cheile?

  1. uite asa ne invatam la furat……………

    • Luka spune:

      Omul spune clar la final ca e doar pt cazul în care ne pierdem cheile.
      Dacă și le pierde vecinul și pleacă să le caute…🙂
      Chiar, ce facem dacă vecinul și-a pierdut cheile și e plecat să le caute?🙂

  2. Adi spune:

    Crezi ca dupa operatia asta mai functioneaza si cu cheia? Soacra-mea are un lacat din asta la beci. Si are un vin…..belea.

    • Luka spune:

      Hai să ne înțelegem… Tu dă-mi adresa și… îți aduc eu un… pahar de vin.🙂 Dacă tot știu cum se deschide… lasă că mă descurc eu.

    • Luka spune:

      Nu mai pot să dorm… Mă tot gândesc la vinul ăla…

Lasă un comentariu

