Guest post – fii oaspetele meu!

esti invitatDe multă vreme îmi doream să inaugurez o nouă rubrică pe Luka’s World dedicată cititorilor care au ceva de spus, așa că am decis să public articolele cititorilor mei.:)

Dacă ai ceva de spus lumii, nu ezita sa o faci AICI!
Trimite-mi un mail pe doarluka@yahoo.com și devii…. autor.🙂
Nu am stabilit niste reguli, dar în principiu îmi place ca musafirii mei să fie pozitivi(daca se poate), decenți(obligatoriu), să dea valoare relației noastre, să fie creativi și cel mai important să fie ”EI”… Îmi permit să nu public ceea ce nu este pe această linie(no offence🙂 ), dar promit să fiu prompt cu toate celelalte.

Deci fii creativ, fii tu însuți! Îndrăznește!🙂

Lasă un comentariu

