Fata noua pt Facebook Timeline

fbcompared-730x341Heeeeeeeeiiiii!!!! Nu ”fată nouă”, ci… ”față nouă”!

Fiindcă nu stau foarte mult pe Facebook, mă obișnuiesc destul de greu cu schimbările destul de fregvente operate în look-ul și adesea în funcționalitățile FB-ului. M-am bucurat că am citit pe Scoala Lucianei deunăzi un articol interesant despre setarile contului FB și tocmai mă pregăteam să aprofundez subiectul când iată că go4it.ro ne dă vești despre noile schimbări în look-ul FB-ului care urmează cât de curând.🙂 Mă pun repede să citesc despre setări, poate nu le vor schimba totuși și pe astea.🙂

Lasă un comentariu

