Cadourile iti pot schimba viata…

cadourile de sarbatori     Nu mi-am propus să se întâmple asta, dar dacă totuși se întâmplă, mă bucur ca de orice cadou primit. Se întâmplă ca în perioada sărbătorilor să nu mai apuc să intru pe net, să nu am chemare spre a scrie pe blog, să nu simt nevoia să mă exchibiționez pe Facebook, ci să colecționez mailuri necitite și fiindcă nu-mi țin telefonul atât de aproape ca de obicei, să am o droaie de apeluri ratate. Aș putea să-mi găsesc  o scuză, cu agitația generată de pregătirile de sărbatori, dar nu e deloc asta. E un soi de ”dolce vita” (foarte aproape de ”il dolce far niente”, dar totuși diferit) care iși impune propriile reguli in viața mea în această perioadă și mă bucur al naibii de tare de această stare.

Deci pt a nu mai pierde timpul, postez repede această imagine și… fug la ale mele. Are mult sâmbure și vă las să-l gustați singuri. Cadourile îți pot schimba viața…🙂

One Response to Cadourile iti pot schimba viata…

  1. katymazur spune:

    Reblogged this on TAKE ME TO NEVERLAND △.

Lasă un comentariu

