Bancuri

Bărbaţii pesimişti isi caută soţiile pierdute in: spitale, secţii de poliţie, morgi.
Bărbaţii optimisti isi caută soţiile in: baruri, restaurante, acasă la amanţi!
––
Tineri casatoriti;
-Draga mea eu am regulile mele. Dimineata la ora 8 sa fie micul dejun gata, indiferent daca sunt acasa sau nu. La ora 13 sa fie pranzul gata, indiferent daca sunt acasa sau nu. Cina sa fie pregatita pentru ora 19, indiferent daca sunt acasa sau nu. Ai inteles?
-Da, am inteles. Am si eu o singura regula; luni,miercuri si sambata fac sex, indiferent daca esti acasa sau nu…
––
Man: God?
God: Yes!?
Man: Can I ask you something?
God: Yes.
Man: What is for you a milion of years?
…God: A second.
Man: And a milion of dolars?
God: A penny.
Man: God, Can you give me a penny?
God: Wait a second!
––
Cand cer baietii mana fetelor?
– Cand s-au saturat de-a lor
––
Ce isi doreste un barbat de la viata:
1. Sa fie la fel de frumos cum il vede maica-sa!
2. Sa fie un om bogat, asa cum si-l imagineaza fiul!
3. Sa aiba atatea amante cat suspecteaza sotia lui ca are!
––-
O blonda face confidente:
-Stii, psihologul meu m-a vindecat de frica de sex! Acum ìi cer eu lui 100$ la ora
––-
– Esti fata visurilor mele! Frumoasă, spirituală, amuzantă…
– Spui toate astea doar ca să mi-o tragi!
– Si incredibil de inteligentă!
––-
Paradox: în şcoală, profesorii cer de la elevi cunoştinţe la toate materiile, în timp ce ei înşişi cunosc una singură.
––-
Examen la anatomie. Subiectul: Structura penisului.
Profesorul:
– Bula, ascunde-ți fițuica!
––-
O tipă la ginecolog:
– D-le dctor, la mine e un caz mai delicat ..
– Da?
– În fiecare dimineaţă găsesc in vagin cate un timbru… Uitati-vă, am strans un album întreg de timbre postale…
– Mda .. Deci, astea nu sunt timbre, sunt etichete de pe banane!
––-
Învăţătorul spune:
– Mâine avem lucrare de control. Vă rog, toţi sa fie prezenţi!
Bulă:
– Şi dacă voi fi epuizat sexual?
– Vei scrie cu cealaltă mână!
––-
În cazul în care te sună soacra şi întreabă cum să schimbe becul din baie, răspunsul corect ar trebui să înceapă cu cuvintele „Se umple cada cu apă…”
––-
– Vrei să mergi în Cipru? Sa te relaxezi în staţiunile de la Mediterană? Strânge 11 bucăţi de hârtie verde, cu portretul lui Benjamin Franklin, trimite-le la noi si poate vei avea noroc!
––-
La maternitate, asistenta intră şi îi spune proaspetei mămici:
– Tatăl copilului e pe coridor cu un buchet de flori. Poate să intre acum?
– Ferească Dumnezeu! Soţul meu poate veni din clipă în clipă!

Lasă un comentariu

