Test de memorie

memory         Testul de memorie pe care vi-l propun e constituit din trei serii de poze. Prima conține 12 poze, iar a doua alte 12 poze. În partea a treia veți vedea 48 de poze și veți fi întrebat la fiecare în parte dacă ați vazut-o în prima parte, în a doua, sau nu ați vazut-o deloc. Apoi veți primi rezultatele.

Mie la „Recognition score”(dacă l-am vazut) mi-a dat 100%, adică 24 recunoscute din 24, media fiind 92%, iar la „Temporal memory score”(când l-am vazut) am fost catastrofal primind doar 70%, adică 17 temporal potrivite din 24, media fiind totuși de 68%. Hai să-mi găsesc și o scuză: l-am făcut în joacă și fără concentrare. :)  Merge?
Încerc și mâine dimineață, între prima și a doua cafea, să văd ce iese.🙂 Revin mâine..

Provocare! Da-ți click pe linkul de mai jos și…  reveniți cu rezultatele.🙂 Nu trișați că nu-i frumos!🙂

http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sleep/tmt/instructions_1.shtml

Multumesc Florica! 

14 Responses to Test de memorie

  1. Luka spune:

    Rezultatul de astazi (dupa a doua cafea) este de 100% cu 87%. Concluzia ar fi ca daca va intalnesc noaptea va recunosc cu siguranta, cu toate ca s-ar putea sa nu stiu cand v-am mai vazut.🙂

  2. Stefan Gyorgy spune:

    I. Average score: 92%
    II. Average score: 68 %

    :):D

    • Luka spune:

      ”Averange score” e… scorul mediu de la fiecare categorie. Era interesant sa il scrii pe celalalt, adica al tau.🙂

  3. florina spune:

    95 % cu 69 %, e destul de bine………

    • Luka spune:

      Oooooooo! Nu-i rău. Nu-mi mai bat capul cum că nu m-ai recunoaște când ne întâlnim.

  4. Luciana spune:

    95 % cu 73%🙂

    • Luka spune:

      Wow! Nu-i rau! Ș)

  5. irealia spune:

    100% cu 91%😛
    Deci, eu te voi recunoaşte şi voi şti – mari şanse sunt – exact unde te-am văzut!🙂

    • Luka spune:

      Wow! Impresionant! Restul comentariului mă pune pe gânduri.🙂

      • irealia spune:

        Pe gânduri bune, sper!🙂

      • Luka spune:

        Evident, cum altfel?🙂

  6. eumiealmeu spune:

    95% cu 69%. am ascultat indicația de a sta 5 minute între etape, dar sincer vorbind mi s-a părut că a trecut o lună de la vederea primilor până la evaluare. toți mi se păreau din a doua vizionare, de fapt pe aceia din a doua i-am recunoscut cu o singură excepție, așa că ori erau ei mai prietenoși pentru mine, ori sunt la fel de normală ca toți care țin minte ce e mai recent, nu ceea ce a fost depășit de… 10 minute. merci de pont, chiar o să mă distrez bine cu prietenii în seara de Crăciun, propunându-le acest text.

    • Luka spune:

      Ce-mi place ca ai gustat-o!🙂 Distractie placuta si… un Craciun fericit!

  7. Pingback: Sex ID « Luka's World

Lasă un comentariu

