Mai tineti minte fluturele din reclama Cosmote

4 Responses to Mai tineti minte fluturele din reclama Cosmote

  1. DumyD spune:

    Da. Este una din reclamele mele preferate. In 1 minut si 30 de sec se regaseste toata viata unui om. Este o reclama extraordinara.

    • Luka spune:

      Da, intradevar e… profunda. Eu am gasit-o intamplator ca ciorna nepublicata de pe vremea cand rula la tv si am revazut-o cu placere.

  2. din pacate nu-mi perge difuzorul ,nu pot decat sa vad dar nu aud,multumesc pentru mesaje,

    • Luka spune:

      Poate va aduce mosu o boxa.🙂

Lasă un comentariu

