Cum pot sa redimensionez o imagine?

200px-Edit-cut.svg        Adesea m-am lovit de o problema pe cat de minora la prima vedere, pe atat de spinoasa in practica. Uneori doream sa folosesc o imagine, sa o incarc undeva si dimensiunea ei depasea limita prevazuta de respectiva aplicatie. Unele aplicatii iti ofera si unealta necesara pt a-ti redimensiona imaginea, dar ce te faci daca nu? Binenteles ca imaginea dorita poate fi ajustata si prin alte metode, dar eu nefiind un maestru al fotoshop-ului m-am lovit intotdeauna de problema dimensiunii exacte. De unde stiu eu cati pixeli are noua mea poza?
Cautand am descoperit ca exista multe softuri care stiu sa faca asta, dar am gasit si un site care ne ofera o metoda extrem de simpla de a ne edita imaginea dorita exact dupa pofta inimii sau, ma rog, dupa cerintele aplicatiei dorite. 🙂

www.picresize.com

 

Lasă un comentariu

