Conversatii cu Dumnezeu

conversatii cu Dumnezeu         Ieri, fiind duminică, o duminică mai specială, adică plină de zapadă, am avut câteva activități mai speciale: am văzut un film bun, am tras cu copiii o bătaie cu zapadă ca-n copilărie și fiindcă am lipsit de la sală, aseară târziu mi-am făcut ”lună” locul de parcare(a durat mai bine de o oră și am transpirat serios). Deci se poate spune că a fost o duminică deosebită.🙂
Revenind la filmul vazut ieri după amiază, pe Youtube apare sub titlul „Conversatii cu Dumnezeu – Un film care a schimbat viata a milioane de oameni!”. Nu știu dacă întradevar a schimbat viața a milioane de oameni, dar mie mi-a plăcut și vi-l recomand și vouă. Poate s-ar potrivi mai bine într-o duminică… cu zapadă, dar sunt sigur că mulți își vor găsi o oră liniștită și într-o zi de luni.🙂 Dacă da, atunci… Vizionare plăcută!

One Response to Conversatii cu Dumnezeu

  1. Tudorita Bucur spune:

    Multumesc ptr mesaje dar din pacate nu le pot deschide ca altadata pe nici un laptop,ce sa fie oare? numai asa va pot trimite daca primiti si asa.

    ________________________________

Lasă un comentariu

