Am decis…

Time-To-Decide        Am gasit pe un panou „Crezul Asociatiei Americane a Intreprinzatorilor” si citindu-l mi-am adus aminte de momentul cand l-am pus acolo si… simtamintele(sa le spunem asa) care m-au animat la acel moment. E bine sa le citim si sa reflectam. Nu conteaza cand au fost scrise, sau in ce tara. Se pare ca peste tot lucrurile merg la fel.🙂

Am decis sa nu fiu o persoana obisnuita, este dreptul meu sa fiu, daca pot, deosebit. Caut sansa, nu comoditatea. Nu doresc sa fiu un cetetean intretinut, umilit si plictisit de grija pe care mi-o arata statul. Vreau sa-mi asum un risc calculat, sa visez si sa construiesc, sa gresesc si sa reusesc. Aleg provocarea vietii – existentei garantate, emotia realizarii – calmei ademeniri a Utopiei. Nu-mi voi schimba libertatea pentru pomana, nici demnitatea pentru chilipir. Nu ma voi pleca in fata nici unui stapan, nici nu voi ceda vreunei amenintari. Este mostenirea mea sa stau drept, mandru si neinfricat, sa gandesc si sa actionez eu insumi, sa ma bucur de ce realizez, sa infrunt curajos lumea si sa zic: Acest lucru, cu ajutorul lui Dumnezeu, eu l-am infaptuit.

Lasă un comentariu

