Treasures Hunting

treasure_mapc

10 Responses to Treasures Hunting

  1. Denis spune:

    SE MULTUMESTE MULT🙂

  2. alterego spune:

    Am tot vazut pe aici astfel de harti. Risc si eu o intrebare: ce semnifica?🙂

    • Luka spune:

      Sunt coduri bonus pentru „Vanatoarea de Comori” Lyoness. Banuiesc ca ai vazut reclama la tv.
      Iata si cateva explicatii: https://key.lyoness.net/ro/login .

  3. Am castigat si eu bon valoric 20 euro dar nu am ce face cu el :)))))

  4. Luka spune:

    Felicitări! Cum adică nu ai ce face cu el???

  5. stoichin spune:

    Cine ma ajuta si pe mine cu un cod bonus?

    • Luka spune:

      Vezi că ți-am răspuns deja in comentariul celălalt. Dacă cumva apelezi la toolbar, te rog spune-mi care dintre coduri sunt expirate. Trebuie să-mi fac timp pt a face puțină curățenie acolo.🙂

  6. Cornelia spune:

    nici un cod nou?

    • Luka spune:

      Deocamdata, se pare ca… nu.🙂
      Daca apare ceva nou, sigur apare si aici.🙂

      • Cornelia spune:

        multumiri anticipate!

Lasă un comentariu

