Cand nu este apa la bloc…

Ieri, peste zi, a fost oprita apa rece. Ce tragedie! Am oprit masina de spalat, cea de spalat vase, am reorganizat anumite activitati, am facut dus la sala si am gatit cu… apa plata. Ce nenorocire! Ma mir ca nu au dat pe nici un post TV acest episod (aproape) tragic din viata unor sarmani locuitori la bloc. Si totusi, ma gandesc la cei care-si cara apa cu galeata…

* Daca nu ati remarcat nota sugubeata… asta este… Relaxati-va, nimeni nu a fost ranit.🙂
* Doamna/domnisoara din imagine nu are legatura cu subiectul, nu sta la tara si nu cara apa cu galeata. E… „de meserie” si aceasta e una dintre pozele sale… cuminti. Sorry, dar sursa imaginii imi scapa pt moment, asa ca daca cumva cineva o recunoaste (pe bune), este rugat sa-mi dea de stire, pt a putea completa articolul (asa cum se cuvine) cu numele si site-ul doamnei/domnisoarei.

Lasă un comentariu

