Treasures Hunting

 

12 Responses to Treasures Hunting

  1. Denis spune:

    Scuzama Luka … dar asta n-am inteles-o
    unde-i codul ? sau ce tre sa facem ?
    Mersi mult
    Denis

    • Luka spune:

      :))))))))) Scuze…
      Multumesc pt atentionare, o repar imediat.🙂

      • Denis spune:

        Ah ok … no problem
        Personal iti multumesc mult🙂
        …credeam ca-i ceva chestia care tre sa o inteleg:-)

      • Luka spune:

        Credeai ca iarasi umblu cu ghicitori?🙂 Nu, pur si simplu am omis sa salvez poza prelucrata. Nimeni nu e perfect; incredibil, dar nici macar eu.🙂

      • Denis spune:

        Ii perfect … am bagat si codul si am si jucat jocul🙂

        Dat ffind ca ne gasim in zona …imi permit un offtopic
        Tre sa fac o prezentare in Elvetia, stii cumva daca pot sa vad prezentarea complecta cu Franci Elvetieni ca si valuta ? …actual o vad numai in italiana si cu euro …

        Mersi din nou
        Denis

      • Luka spune:

        Nu am incercat, dar sunt convins ca daca o cauti la Elvetia, pe lyoness.tv, o vei gasi.

      • Denis spune:

        Mersi … am gasito da numai aia de 15 minute
        Imi trebuia prezentarea complecta.
        Bine va fi si in Euroizi🙂
        Mersi din nou
        Denis

      • Luka spune:

        Sunt convins ca exista, daca vrei putem sa povestim la comentarii pe pagina „Lyoness”.

      • Denis spune:

        Ok … ne vedem acolo🙂

    • Luka spune:

      Gata, s-a rezolvat.

  2. Multumesc mult pentru tot ceea ce faci pentru noi.Am adunat 5 sanse de pe blogul tau,2 sanse din jocul online si 2 sanse din 2 cumparaturi de peste 45 lei!🙂

    • Luka spune:

      La multe(sanse) inainte!🙂 Si de ce nu si la castiguri!
      Daca iti scapa vreun cod, le poti gasi pe cele active si pe Bara de instrumente LW (daca ai instalat-o).

Lasă un comentariu

