Articol cu gorjence

Din intamplare am dat peste un articol mai vechi ramas in ciorna, despre un articol din Academia Catavencu(l-am cautat, dar nu l-am mai gasit) al carui titlu mi-a atras atentia: Gorjencele fac sex cu ursuletul de plus. Doamnele din zona folclorica respectiva, sa ma scuze, dar nu e de la mine.🙂 Asa se numea articolul – trebuie sa ma credeti pe cuvant caci nu se mai poate verifica. Ma asteptam eu sa fie un pamflet, dar curiozitatea tot m-a manat de la spate si nu mica mi-a fost mirarea cand, citind articolul cu pricina, descopar sursa minunatiei. E vorba de gorj-domino.com care vine cu un „articol” (sa-i zicem asa) cu titlul „Femeile se pot masturba cu aproape orice„. Vorba cuiva…”soc si groaza”.

Dupa ce am vazut chestia asta, eu am fost tentat sa citesc si alte articole de pe acolo, ca sa ma prind daca e vorba de un site medical, de educatie sexuala, sau poate ceva cu fantezii – stiti voi, chetii de specialitate. Am abandonat ideea repede si dupa ce am citit si a doua oara… chestia, am inceput sa-mi ridic si alte semne de intrebare. Adica lucrurile se complicau in capul meu…
Oare autorul, sau autoarea, a dorit doar sa atraga atentia si atat? In afara de subiectul socant, restul erau… balarii. Sigur a reusit, caci eu am ajuns aici citind articolul din Academia Catavencu. Lor a reusit sa le atraga atentia, deci… treaba buna.🙂
Pe de alta parte ma intreb daca e totusi autor sau autoare, ca nu e totuna. Daca ar fi autoare, mai inteleg. S-a pus fata si a incercat sa vada la ce sunt utile diverse lucruri din casa. S-a lamurit, s-a minunat si apoi a venit sa ne impartaseasca si noua concluziile studiului sau… casnic. Dar daca totusi e autor??? Pe asta parca as mai intelege-o intr-un fel, dar parca totusi mi-e greu sa-mi inchipui sursa de inspiratie. O fi tras omul cu ochiul pe gaura cheii la careva de prin casa? Nu ca asta ma depaseste… La urma urmei, de atras atentia si-au (a)tras-o, de socat, m-au socat chiar si pe mine si sigur nu le-a trecut prin minte ca vor naste atatea reflectii pe marginea temei respective.
Cred ca o sa mai citesc articolele de pe aici. :) Sunt sigur ca de dragul traficului vor mai scoate perle de genul asta.:)

Lasă un comentariu

