Tehnici de seductie… :)

Parcă nu-mi venea să cred atunci când primeam spam-uri cu subectul ”tehnici de seductie”. Pe Facebook cineva punea in discutie o temă ce i se părea… interesantă (de discutat): ”Cum să agăți și să seduci femei pe Facebook” – no comment. :)  Am văzut și CD-uri de vânzare pe tema asta. O grămadă de site-uri te învață (spun ele) ”cum să seduci o femeie” sau ”cum să agăți o femeie”… Hm… Dacă așa ceva se învață citind, ar trebui să o înveți de la un… practician, dar sigur un asemenea specimen nu va sta să scrie ghiduri pt neștiutori. Ca în majoritatea cazurilor, profesorii în domeniu, sunt exact cei cărora de obicei… nu prea le iese.🙂 Nu e nimic nou sub soare. Se spune că dacă cineva nu excelează într-un anumit domeniu, se face profesor.

Pe tema asta (sau nu) am găsit un filmuleț interesant. Dacă aveam drepturi de autor, făceam bani frumoși cu el (am văzut că există cerere), dar așa… vi-l ofer gratis… AICI.🙂 Enjoy!

3 Responses to Tehnici de seductie… :)

  1. eumiealmeu spune:

    garantez că există profesioniști în a cuceri pe FB și o afirmă în gura mare, chiar când încearcă să te agațe. eu am sute de persoane pe care nu le-am acceptat pe fb, dar și 1200 acceptate. și pentru publicitate și pentru că îi cunosc, asemenea tuturor, nu?🙂
    ei bine, dintre aceștia vreo 100 și-au încercat norocul, iar tehnicile de seducție sunt dintre cele mai diferite, de la a admira munca pe care o fac, până la a umbla la sensibilități de mamă etc. (despre complimente, nu mai discutăm, astea sunt banale, în abordarea unuia care vrea să te seducă. bărbații au reușit să înțeleagă că femeile mai deosebite nu cad pe spate când li se vorbește despre frumusețe, pentru că ele își știu valoarea și au început să dea bătălia pe cealaltă linie a frontului, impresionarea. am niște străini în adresă care-mi postează yahturile pe care le dețin, care îmi arată casele din Malibu etc, ajungând chiar și la așa ceva, ca momeală pentru seducție… )
    totuși, să știi că e o idee și în împărtășirea tehnicilor de seducție. vorbesc serios, acum. uneori, când văd femeile cum plâng pentru că le părăsesc bărbații, mă bate gândul să mă duc la cele de pe centura Bucureștiului, pe care le văd mereu foarte ocupate, cu clienții lor fideli și să fac niște interviuri cu ele, să pot apoi să le dau ponturile și femeilor frumoase și părăsite despre ce înseamnă să păstrezi un bărbat. unele chiar au nevoie. ca și unii, de fapt🙂

    • Luka spune:

      Hai să încep cu… complimentele.🙂 Sunt sigur ca nu e cazul sa iei interviuri doamnelor cu pricina pt a putea da ponturi, cu toate ca astfel de interviuri ar fi interesante in sine. A fost unul sincer… dar nu detaliez pt a nu risca să mă calific la… ”acea categorie”.
      Da, poate ca tratarea subiectului ”relatii”, incepând de la ”abordare” și chiar până la… ”păstrare”, ar fi binevenită, dar cred că puțin la alt nivel. Nu mă văd învățând ceva în mod real din astfel de surse. Pe bune… Cine ar da bani, de pilda, pe un CD cu titlul ”Cum să seduci o femeie”? Cineva care are impresia că nu știe să o facă, sau cineva care nu o face din alte motive? Nu am fost un Don Juan la viața mea, in tinerețe am fost chiar timid (nu sunt sigur că m-am tratat), dar mă gândesc că cineva care are parte de… relatii (sa le zicem așa) nu prea va studia problema. I se întâmplă și gata(punct de vedere tipic masculin). Cine nu are (parte🙂 ), mă gândesc că nu necunoașterea, ci alta e cauza. Și aici se pot enumera multe, dar sunt sigur că voi femeile le stiți mai bine ca noi. Am convingerea că respectivului, având problemele pe care le are nu îi vor folosi deloc lecțiile. Sincer mi se par adresate unor adolescenti (puberi) și nici măcar lor. Îmi voi schimba părerea dacă din întâmplare îmi va cădea în fața o abordare mai rafinată a subiectului.

    • Luka spune:

      Păi mie nu-mi spune nimeni că bat câmpii???
      Am scris despre un filmuleț și am uitat să pun și linkul. Mă miram eu cum de nu a sărit în sus nimeni până acum, văzând filmulețul.🙂

Lasă un comentariu

