Bancuri

Intră Gigi Becali într-o bancă din Elveţia. Se apropie de ghişeu şi spune în șoaptă:
– Aş vrea să fac un depozit de 2 000 000 de euro la banca dvs.
La care fata de la ghişeu îi răspunde:
– Vai domnule, dar nu trebuie să vă ruşinaţi, la noi oamenii săraci nu sunt discriminaţi!
#
Soțul se întoarce acaăa noaptea târziu:
-Draga mea, niciodată nu vei ghici unde am fost.
-Eu sigur voi ghici dar mai întâi să aud versiunea ta!
#
Discută două prietene:
-Draga mea, tu ai fost cea mai bună din școală, ai terminat universitatea cu mențiune…Cum ai reușit să devii prostituată de lux?
-Habar n-am. Probabil am avut noroc!
#
Oamenii de știință au demonstrat: creierul femeii este de două ori mai frumos decât cel al bărbatului!
#
Fiecare țigan în viață trebuie să facă trei lucruri: să-și construiască un cort, să vândă un copac și să-și spele copilul!
#
Pentru amplasarea unei reclame cu lupta împotriva corupţiei, guvernul a fost obligat să plătească mită.
#
Pe la sfârșitul vieții Robin Hood s-a îmbolnăvit de o boala cumplită – amnezia. Și de atunci el a încetat să mai dea banii la cei săraci!
#
Numai două blonde pot pune pariu care din ele este mai inteligentă și ambele să piardă!
#
În acest an guvernul olandez a alocat pentru lupta împotriva alcoolismului 20 de tone de marijuana.
#
Discutie intre doua femei:
– Ești fidelă soțului tau?
– Da, destul de des!
#
Bărbatul are nevoie de soție, deoarece în viață nu întotdeauna poți da vina pe guvern.
#
-Iubitule, spune-mi, sunt frumoasă?
-Da.
-Dar mai detaliat?
-Da, ești frumoasă!
#
Luna de miere: atunci când înțelegi în ce te-ai băgat!
#
– Deci, tinere, vrei să devii ginerele meu?
– Sincer sa fiu doamnă – nu. Dar nu văd altă cale de a mă căsători cu fiica dumneavoastră.
#
Discuție pe chat:
El: – Descrie-te!
Ea: – ))
El: – Astea sunt picioarele?
#
La întrebarea: pe care le preferi – blonde sau brunete? – un bărbat adevărat trebuie să răspundă: Da!
Lasă un comentariu

