Ai incercat bara de instrumente Luka’s World?

         Pentru că mie îmi place să îmi personalizez spațiul virtual în care uneori lucrez, alteori mă relaxez, am creat Luka’s World Toolbar, o bară de instrumente care aduce acest blog la un click distanță. În plus, am făcut din LW Toolbar o colecție de linkuri utile și totodată și o cale de a ține legătura cu cititorii. Bara de instrumente LW este ușor de instalat (eventual de dezinstalat) și permite oricui să și-o personalizeze după preferințe sau necesități.

După instalare, dă click pe penultimul buton (din dreapta) și vei putea selecta doar opțiunile pe care ți le dorești. De asemenea dând click pe ultimul buton vei putea să alegi dintre mii de aplicatii Conduit, cele preferate de tine, obținând astfel propria ta bară de instrumente.

Pentru acces la pagina de instalare, click pe imaginea alăturată sau aici: Try our toolbar

5 Responses to Ai incercat bara de instrumente Luka’s World?

  1. Marius spune:

    instrumente foarte utile, incercati bara de instrumente, se poate personaliza usor

    • Luka spune:

      Mulțumesc. Mă bucur ca iți place și sper că și noul (de fapt vechiul) skin e pe gustul tău. Ș)

  2. Pingback: Treasures Hunting « Luka's World

  3. Pingback: Treasures Hunting « Luka's World

  4. alterego spune:

    Mi-am instalat acest toolbar si pare interesant. Inca ii mai descopar unele functionalitati. Cel mai tare mi se pare multicontul de email si unele chestii de la butonul „utile”.

Lasă un comentariu

