Te fac un SRI?

Hi, hi! In joacă am intrat și am completat testul de evaluare de pe site-ul SRI-ului.

Rezultatul: ”Felicitări! Studiile absolvite, pregătirea profesională, precum şi trăsăturile de personalitate relevate de răspunsurile dumneavoastră v-ar putea recomanda pentru o carieră de ofiţer operativ de intelligence în SRI. Aveţi posibilitatea de a vă folosi abilităţile şi cunoştinţele în slujba unei organizaţii discrete şi eficiente, care utilizează mijloacele puse la dispoziţie de lege pentru a proteja şi promova interesele de securitate ale Românei.”

Eu nu cred că voi aplica pt o astfel de carieră (nu se știe niciodată🙂 ), dar dacă cumva o faceți voi, vă rog să nu uitați niciodată că eu întotdeauna am fost un cetățean model, corect, cinstit, loial atât patriei, cât și partidului aflat la conducere(oricare a fost acesta). De asemenea, vă rog să nu băgați în seamă toate prostiile pe care le auziți la telefonul meu. Mai glumim și noi…

Lasă un comentariu

