Gaseste cele 7 diferente

      In textul care insotea imaginea alaturata eram indemnat sa gasesc 7 diferente. Trebuie sa recunosc ca dupa ce am cautat intens, am gasit 4… Cred ca din cauza concentrarii intense, au inceput sa ma doara ochii asa ca am renuntat… dupa un sfert de ora.🙂

Daca totusi le gaseste cineva(cele 7 diferente) sa-mi dea si mie de stire.🙂

3 Responses to Gaseste cele 7 diferente

  1. marius spune:

    1. coada de la vioara
    2. spatarul scaunului (unul este mai lung)
    3. sub scaun, suport pentru picior (la un scaun lipseste)
    4. scrisul negru de pe perete
    5. tatuajul de pe fund (intr-una diintre poze lipseste)
    6. parul (intr-na din poze este lung)
    7. podeaua

    • Luka spune:

      Am vrut sa verific dar… tot nu-mi iese.🙂 Te cred pe cuvant.

  2. Tleilaxu spune:

    7. nu e podeaua.. e lungimea arcusului :))))) in imaginea din stanga e mai lung..podeaua e ok.. nu s-a dilatat😛

Lasă un comentariu

