Fumeaza cu numai 30 de lei pe luna

    Bai, ma dispera astia! Primesc mereu spam-uri cu subiectul „Fumeaza cu numai 30 de lei pe luna” si habar nu am ce e in capul celor care le trimit. Nimeni nu se lasa de fumat pt ca tigarile sunt prea scumpe, asa ca de la bun inceput mi se pare ca au un marketing de santier.

Din start urasc spam-urile, deci orice mesaj pubicitar venit pe net imi provoaca o iritare care sigur nu ma va face sa cumpar produsul respectiv. As putea sa dau si un exemplu concret. Am cochetat cu ideea unei tigai „Dry Cooker” pana in momentul cand au venit peste mine un val de spam-uri  care voiau sa ma convinga ca fara asa ceva nu pot trai. Rezultatul a fost exact invers. Cred ca nu as cumpara chestia aia si daca voi gati… la soare.

Revenind la… „tigarile sanatoase”… Astia sunt batuti in cap? Eu sunt nefumator si ca mine, multi altii. Ce treaba am eu cu tigarile astea? De ce ar insemna economia lor, ceva interesant pt mine? Ar putea face reclama si la femei gonflabile la pret redus. Toti barbatii normali(chiar si cei gay) ar privi nedumeriti o astfel de reclama. La ce-mi foloseste???

Si ca tot veni vorba de femei gonflabile, nu in ultimul rand… urasc inlocuitorii. Papusi gonflbile, cafea decofeinizata, bere fara alcool, tigari „sanatoase”… Mi se par la fel ca fake-urile in materie de haine sau accesorii. Daca te tine, umbla cu Ferrari, nu-ti pune abtibilduri pe Logan. Vrei un Rolex, nu ti-l lua din piata, ca rugineste. Vrei musai Louis Vuiton? Gandeste-te ca nu da bine daca il porti in tramvai. Asa e si cu tigarile astea… „sanatoase”. Vrei sa fii fumator? Ti  se rupe de sanatatea ta si a celor apropiati pe care ii afumi? Atunci fii fumator, cu toate consecintele respective. Dar daca totusi vrei sa te lasi… just do it! Fa-o si gata. Nu-mi vinde gogosi ca e greu, caci stiu cum e. Ultimul pachet de Kent l-am dat unui boschetar care-mi ceruse o tigara. De atunci nu am mai fumat.

One Response to Fumeaza cu numai 30 de lei pe luna

  1. eumiealmeu spune:

    citeam astăzi într-o carte despre cele mai mari eșecuri ale brandurilor că niște ăia🙂 care fabricau țigări prin *80 s-au găsit să facă țigări fără fum. fumătorii nu le-au acceptat nu pentru că erau mai nocive decât cele cu fum, ci pentru că ei visau doar la fum, iar nefumătorii oricum nu erau tentați de așa ceva. după 4 luni au renunțat la ele, dar s-au gândit să facă niște țigări fără substanțe nocive… dar pentru că aveau în ele … sticlă, erau mai periculoase…
    și au cheltuit miliarde pe teste și încercări. oare chiar nu erau conștienți de la început că nu vor avea piață?
    mie spamul îmi dă un sentiment de bine – e locul de unde arunc fără să-mi pară rău, fără să mă uit, că în rest trebuie să păstrez totul… pentru mâine, poimâine, viața viitoare🙂

Lasă un comentariu

