Daca e luni… zambeste…

Hai sa o luam usurel…

Maine va fi luni si stiu ca e la moda sa ne plangem ca… „Azi e luni si iarasi…”. E o viata mizerabila aceea traita intr-o repetitie de luni😦 – vineri🙂 – luni😦 – vineri :)… Si tot asa, un an intreg, in asteptarea concediului pe care-l vei petrece sapand gradina, zugravind bucataria sau mergand la Eforie. E naspa rau de tot si in astfel de cazuri poti trai cu speranta ca te va calca o masina si nu vei trai cosmarul asta cateva zeci de ani… Doamne fereste de asa ceva!

Daca maine dimineata vei regreta ca e luni, e cazul sa te uiti in oglinda si sa-ti pui intrebari existentiale. Nu asa ai simtit si lunea trecuta? Si cealalta? Asa vei gandi si lunea viitoare??? NU ai de gand sa schimbi nimic in viata ta? Eu zic sa te uiti in oglinda si sa te intrebi daca pt asta ti-a fost data viata. Eu cred ca nu.

Si daca totusi iti va fi greu, ia-o usor si fa pasi mici. Vorba unui intelept(si nu exagerez), fa-o in joaca si cu bucurie. Ca sa te ajut am postat un clip care sper sa te faca sa zambesti, macar putin… la inceput de saptamana. Eu sunt sigur ca va fi o saptamana frumoasa, deci hai sa o incepem… zambind.🙂

2 Responses to Daca e luni… zambeste…

  1. eumiealmeu spune:

    așa da mobilizare de forțe.🙂
    eu eram ieri pe net și mi se întâmplă rar să am timp de FB, dar ieri am stat 10 minute și am urmărit ce au postat sutele mele de prieteni. în 10 minute cel puțin 40 de poze cu pisici, câini, bebeluși, care se plângeau ce durere că mâine e luni… eu amuzată de poze îl chemam pe fiul meu să se distreze și el, la care el, după ce vede 20 dintre ele… mă întreabă exasperat… dar care-i treaba cu luni?
    și acum râd când îmi dau seama ce naiv a putut să fie, până la 13 ani el nu a simțit niciodată sentimentul că luni e dureros, că luni e cădere de cer pe noi, că luni … dar el începe săptămâna de școală luni și nu e adept elogiant al școlii, dacă ar fi după el ar face doar chimie și biologie… dar repet, el nu se plânge din sine că iată vine iar școala asta nesuferită…
    cu alte cuvinte, ce stimulezi în tine, aceea îți va fi atitudinea…
    când i-am explicat că unii oamenii consideră că e greu să începi săptămâna de lucru, că pentru ei luni e o zi tristă, el s-a uitat lung la mine (cred că-i compătimea pe oamenii aceia) și a dat din umeri… *la cât de repede vine vineri, cu treabă sau fără treabă, eu nu m-aș plânge de luni!*
    așa că animăluțele și bebelușii nu sunt pentru a ne plânge de milă, ci pentru a ne mobiliza pentru această zi mohorâtă de luni, dar plină de adrenalină, că doar trăim după secolul vitezei…🙂

    • Luka spune:

      Ma bucur mult pt pustiul tau si… felicitari pt modul in care il educi. Tare as vrea sa vad in jurul meu mai multe exemple de genul asta.
      Deci… e luni, sa ne bucuram asadar!🙂

Lasă un comentariu

