Visul oricarui barbat.

Intr-un comentariu la un articol mai vechi(cu un titlu sugestiv) o doamna, pe care-mi permit sa o banuiesc a fi domnisoara(varsta nu conteaza… parerea mea🙂 ) spunea ca „barbatii sunt nesimtiti si superficiali din fire”, asa ca astazi, cand am primit pe email poza de mai jos, nu am putut sa o ignor.  As vrea sa dedic aceasta poza doamnei/domnisoarei cu pricina, din suflet(sau ma rog, ce o fi in loc de suflet la noi),o confirmare a experientelor sale de viata. Titlul original este „Visul oricarui barbat”.

Sunt convins ca celelalte doamne, care din cauze numai de ele stiute, au avut parte de altfel de barbati, vor zambi soptind: „vise baieti, vise…”🙂

Click pe imagine pt zoom.

 

 

Multumesc Victor pt mail.🙂

2 Responses to Visul oricarui barbat.

  1. Cred ca fiecare dintre noi avem nevoie de o astfel de telecomanda, indiferent de sexul nostru.

  2. Luka spune:

    Ai dreptate doar ca unele butoane ar trebui sa fie specifice fiecarui sex in parte. Am putea sa rugam doamnele sa faca propuneri pt butoanele respective.🙂

Lasă un comentariu

