Lucruri inutile

Iata o poza cu dotarile nefolosite ale Politiei(era sa spun „nefolositoare”, dar cu siguranta as fi gresit).

Agenta din imagine, banuiesc ca e doar… de imagine, caci nu prea am vazut asa ceva pe soselele patriei.

Nu stiu cat de folosit este celebrul bolid Lotus Evora S al Politiei Rutiere, in afara de parade si chestii de protocol, dar stiu ca iarna trecuta a stat in garaj din lipsa de cauciucuri de iarna.

Despre radarele „pistol” ce sa mai spun. Prin alte tari am vazut destul de des, dar pe la noi nu. Banuiesc ca nu se folosesc din cauza ca e mai simplu sa stai in masina decat sa vanezi din picioare. Daca ma gandesc mai bine, nici nu-mi pare rau.🙂

Totusi cred ca in legatura cu poza am fost putin cam carcotas. La urma urmei e o poza frumoasa si imaginea isi are si ea rostul ei.

3 Responses to Lucruri inutile

  1. suntonlain spune:

    Eu am vazut un echipaj de la poliţia rutieră care tocmai efectua măsurători în urma unui accident de circulaţie. Printre membrii echipajului era şi o doamnă, sau domnişoară, poliţistă care ajuta la măsurători.

    • Luka spune:

      Daca ajuta la masuratori, banuiesc ca era utila… chiar indispensabila.🙂

      • suntonlain spune:

        Păi și ce ați fi vrut ca să vă spun că făceau acei polițiști care instrumentau cazul unui accident ?

Lasă un comentariu

