Ce legatura poate fi intre placutele de frana si… cashback?

   Saptamana trecuta am avut un mic turneu Arad – Sibiu – Galati – Valcea si undeva pe acest drum, la bordul masinii mi-a aparut mesajul „check break wear”(gen🙂 ) asa ca am condus cu grija si odata ajuns in Valcea m-am dus ata la Autoportal, dealerul Mercedes de unde mi-am si cumparat masina. Fara probleme, mi-au schimbat repede placutele de frana si mi-au intocmit factura, urmand ca astazi sa o platesc din contul de cumparaturi Lyoness(prietenii stiu de ce🙂 ). Nimic deosebit pana aici.

Astazi, in timp ce completam comanda pt respectiva plata, am dat o cautare pe nenea Google pt a face o comparatie legata de pretul platit de mine. Pur si simplu, eram curios. Primul rezultat relevant a aparut pe 4tuning.ro intr-un articol extrem de interesant despre intretinerea sistemelor de franare in general. Ca o paranteza, recomand tuturor celor interesati de sofatul in siguranta acest articol.

Incantat de faptul ca pretul platit de mine era acelasi cu cel estimat de autorul articolului si amintinudu-mi ca pe langa faptul ca nu plateam din buzunar acei bani, beneficiam prin Lyoness si de 15% discount (Autoportal este partener Lyoness, binenteles), am dat cu ochii de reclama din imagine.

Hm, aparent intamplator… nimic nu este intamplator.🙂

2 Responses to Ce legatura poate fi intre placutele de frana si… cashback?

  1. Cornelia Barbu spune:

    Buna Luka,
    Te necajesc iar cu o intrebare dar cum data trecuta reaspunsul tau a fost edificator apelez iar la tine deoarece ai pomenit in articol de „plata facturii din contul de cumparaturi”. Doresc sa achizitionez un telefon (smartphone) si sa-l achit din contul de cumparaturi. Imi poti da o solutie (un comerciant) si cum trebuie sa procedez?
    Am intrebat la birou si nu au putut sa imi dea o solutie. Doar le-au desfiintat pe cele pe care le credeam eu a fi posibile.
    Multumesc. O seara buna.

    • Luka spune:

      In principiu, daca partenerul comercial iti emite o factura( pe care tu sa o platesti prin virament) sau o factura proforma, lucrurile sunt simple. Trimiti factura respectiva scanata, impreuna cu o comanda bon valoric(cu valoarea de pe factura) la office si vei primi pe mail confirmarea platii. Nu-ti ramane decat sa mergi, sa-ti iei telefonul si binenteles sa dai si cardul.
      Tehnic, asa functioneaza, comerciant trebuie sa cauti tu.
      Poti incerca la Vodafone, sa vezi daca iti fac factura proforma. Cauta dealeri de telefoane, sau magazine de electronice care vand telefoane. Daca esti din Bucuresti, Baneasa Mall este o optiune, dar verifica daca cei cu telefoane accepta bonurile. De ex. DOMO le accepta dar nu stiu daca au telefoane.
      In concluzie… spor la cautat!🙂

Lasă un comentariu

