Lolek si Bolek

Am văzut mai devreme postarea unui prieten care mi-a adus minte de una dintre picanteriile copilăriei mele. Bănuiesc că toți cei care au făcut parte din „generația cu cheia la gât”(parcă așa era), au urmărit cu plăcere desenele animate cu Lolek și Bolek. Nu am putut să mă abțin să nu revăd tot filmulețul cu ochii copilului de atunci, dar și cu cei ai adultului de azi.

Acum, în fața blocului, câțiva copii destul de mici urlă cât îi ține gura și în joacă se ard, se dezintegrează, se taie, se prăjesc (expresiile le aprțin). Cei mai mari le au pe ale lor, oricum incomparabile cu ale noastre de la vremea aceea. Toți aceștia sunt generația Cartoon Network si nu numai… Diferența de educație, preocupări, respect și interes pentru valori adevarate, cred că și de la aceste desene animate se trage. E oarecum o amprentă a fiecărei generații, poate prima încercare de modelare venită din societate.

Pt cei care nu au văzut Lolec și Bolec, și poate nu înțeleg ce am încercat să exprim mai sus, încercați să vizionați filmulețul următor și poate veți înțelege cum s-au distrat, dar și cum au fost educați  frații voștri mai mari sau parinții. E inocențî, nonviolență, educație, e… copilărie.

2 Responses to Lolek si Bolek

  1. Denis spune:

    Melancolie🙂

  2. Jonathan Pau spune:

    nice!

Lasă un comentariu

