Benzinariile mele preferate in Austria

Circul destul de des prin Austria asa ca am nevoie de combustibil si vignete. Prefer benzinariile Roth fiindca au preturi mici si in plus, pot sa-mi folosesc Cashback Card-ul Lyoness. Adevarul e ca-mi sunt simpatici.

Marea majoritate a benzinariilor se afla in Steiermark, dar mie imi convine. Pe http://www.roth.at puteti gasi o harta sau o lista cu locatiile Roth din Austria.

5 Responses to Benzinariile mele preferate in Austria

  1. cornelia b spune:

    cum cumperi bonurile valorice pentru Austria? (scuze daca ai mai explicat dar ma intereseaza punctual acum pentru carburanti) Multumesc.

    • Luka spune:

      Intr-o vreme se putea sa comanzi bonuri (inclusiv din Romania) daca aveai o adresa de livrare in Austria, dar nu stiu daca se mai practica.
      Cel mai simplu mod este sa cauti pe site, la cautare comercianti(Austria), eventual pe orasul dorit, „Gutscheinverkaufsstelle”, adica puncte de vanzare bonuri. Acolo mergi, platesti si iti iei bonurile dorite, mai simplu nu se poate.

      In cazul benzinariilor Roth(despre care vorbeam in articol) se foloseste cardul, dar numai daca platesti cash.

      • cornelia b spune:

        multumesc de raspuns

  2. sejur austria spune:

    poti da mai multe detalii despre comandarea bonurilor, comanda facandu-se din Romania?

    • Luka spune:

      La Roth, nu e cazul sa-ti comanzi bonuri, ci pur si simplu sa prezinti cardul Lyoness. Conditia este sa platesti cash.

Lasă un comentariu

