Un weekend perfect.

        De vineri pana duminica am fost in zona Buces Vulcan la concursul de turism montan organizat de Condor Club Arad. E cam mult spus ca am fost la concurs, caci unii ar putea sa creada ca am participat chiar. Nu, nu ne-am numarat nici printre participantisi nici printre organizatori, cu toate ca de acestia am fost mai aproape. In afara unor lemne(carate de altii) bagate pe focul de tabara, nu putem sa ne laudam cu nimic. In concluzie, de vineri pana duminica nu am facut nimic, dar ne-am luat foarte in serios aceasta activitate si am facut-o cu simt de raspundere. Ajuns, asezat cort, intalnit cu prietenii, mancat, baut, cantat la foc de tabara, somn – asta a fost seara de vineri. Trezit, adormit la loc, trezit(oarecum), constatat lipsa participanti(plecati deja pe traseu), baut cafea, baut palinca, baut cafea, mancat, lenevit pe malul paraului, adunat lemne pt foc, lenevit, facut foc(mic), pajit pe gratar carne si ciuperci, mancat, dormit la umbra pe malul paraului, trezit, lenevit, lenevit, intampinat concurentii(cu simpatie), mancat, baut, socializat, baut, cantat la foc, baut, cantat, baut… dormit(banuiesc). Duminica am fost mai rezervati, cu mai putina agitatie decat in ajun, mancat, lenevit pe malul paraului, impachetat, lenevit…(tot acolo)… si intr-un final, revenit acasa. Cam asta a fost rezumatul acestui weekend. Probabil nu toata lumea din jurul nostru l-a perceput la fel, dar pt noi, cu siguranta, a fost un weekend pefect. 🙂

Lasă un comentariu

