Dialog la Serviciul Clienti al Praktiker

        Facand o cumparatura la Praktiker, dupa ce mi-am platit produsul, m-am infiintat cu el in brate la Biroul Clienti pt a-mi fi completata garantia. Acolo doua angajate ma asteptau binevoitoare si in timp ce una dintre ele imi scria hartia cu pricina, cealalta ma intreaba:
– Aveti Card de fidelitate Praktiker?
– Nu, spun eu zambind .
– Atunci haideti aici, spune ea chemandu-ma deoparte.
– Dar eu nu vreau…  
– De ce??? Nu aveti decat avantaje…
– Daca pe langa cardul meu Lyoness, imi mai dati macar un procent in plus pe cardul dumneavoastra… cu draga inima.
– Aaaaaa…
– Eu stiam ca nu e cazul, se baga si a doua vanzatoare, de aceea nu i-am mai spus nimic. Il cunosc pe domnul, ca vine des pe aici, continua ea mandra ca-si cunoaste clientii fideli.
Zambetul meu spunea totul. NICIODATA un card de fidelizare al unui magazin, nu va putea face in materie de fidelizare, ce face Cashback Cardul Lyoness. Unii mari comercianti inteleg acest lucru.🙂

5 Responses to Dialog la Serviciul Clienti al Praktiker

  1. Denis spune:

    🙂

    • nelu spune:

      Si nici alte sistem de cashback ce face Lyoness
      http://www.conectwithpatrick.com/still-in-love-with-zeek-rewards-think-again/

      • Luka spune:

        Pot sa intreb ce e linkul pe care l-ai postat?

  2. Tudorita spune:

    Frumos! si eu la fel asi fi procedat cu vanzatoarea….alt card de fidelizare mai bun ca Lyoness nu exista.Tudorita

  3. pavelhila spune:

    Linkul resptectiv ar fi trebuit cred sa te duca la mai multe informatii despre ZeekRewards o companie care… nu stiu exact cu ce se ocupa ( ca nu m-a interesat) dar am auzit de ea pentru ca am fost abordat de 2 persoane care au dorit sa-mi spuna mai multe.

Lasă un comentariu

