Mr Bean… la Londra

Cu ocazia deschiderii Jocurilor Olimpice l-am admirat si pe Sir Rovan Atkison, alias Mr. Bean, botezat adhoc de comentatoarea TVR, MR Ben. O sa fac o paranteza pt a remarca transmisiunea TVR: Spectacolul deschiderii JO a fost senzational, comentatorul(el- scuzati-mi ignoranta) pertinent si bine documentat, comentatoarea(ea)… un monument de prostie, o cascada de gafe si balbe. Cine a vazut transmisia in direct poate sa-mi dea dreptate (sau nu) cand spun ca din transmisia cu pricina, mai precis din comentariile doamnei, Carcotasii ar putea scoate vreo 2-3 editii speciale, sau 7 emisiuni normale. Cum a deschis gura, cum era gata poanta, dar hai sa nu fim rai, cu timpul poate mai invata.🙂

Revenind, prezenta lui… Mr. Ben, scuze, Mr. Bean, cu toate ca a fost una… episodica, a fost de-a dreptul savuroasa. Astazi am vazut pe Facebook, reluata o scena memorabila care pe mine m-a facut sa rad cu lacrimi atunci cand am vazut-o prima oara si pe care o privesc cu placere ori de cate ori o revad. Vizionare placuta!

Lasă un comentariu

