Bancuri

Nu mai spun ca sunt de pe Facebook pt ca nici data trecuta nu m-a acuzat nimeni de plagiat. 🙂

Profesoara: De unde ai ceasul asta de aur Bula?
Bula: L-am câştigat într-o cursă.
Profesoara: Câte persoane au participat ?
Bula: Trei, un poliţist, proprietarul ceasului şi cu mine!
Gandurile unei femei:
Daca barbatul nu suna dupa o partida de sex, exista doua optiuni:
1. A murit.
2. Nu i-a placut sexul cu mine.
Sper, sincer, ca a murit nesimtitul!
-Mama, de ce tata e alb, tu esti alba, bunicii sunt albi si numai eu negru?
-O, dragul meu, cand imi amintesc acea seara…Spune merci ca nu latri!
-Inainte de fiecare partida de sex cu o femeie, am dureri de cap…
-Pai ce faci inainte de sex cu ea?
-Cum ce? O umflu!
Politia rutiera la locul accidentului discutand despre importanta purtarii centurii de siguranta:
– Uitati-va la acest om care nu a purtat centura: cap rupt, mate pe parbriz, ochi in pomi, fara maini…
– In schimb, uitati-va la cel care a purtat centura… parca-i viu!

Lasă un comentariu

