M-am hotarat sa spun adevarul: sunt absolvent al Universitatii din Catania

Poate nu ati stiut dar eu:

Am facut un curs de drept penal international la Universitatea din Catania, in martie-iunie 2000. Era un curs a carui denumire in italiana este “Corso di Formazione Avanzata in Cooperazione Giudiziaria e Spazio Giuridico Europeo in Materia Penale”.Cursul s-a finalizat cu o lucrare scrisa, precum si cu un calificativ, asa cum rezulta din diploma atasata pe blogul domnului prim-ministru de mai jos.

  • In baza lucrarii si a calificativului, am primit dreptul de a continua cursul respectiv printr-un stagiu de 3 luni (octombrie-decembrie 2000) la Directia Nationala Anti-Mafia – la sediul central din Roma. A fost o mare mandrie si onoare pentru mine sa fac acel stagiu, fiind unul din cei doar doi procurori romani (celalat a fost procurorul Gheorghe Mocuta) in cadrul celei mai prestigioase institutii de combatere a crimei organizate din lume.
  • Atasez pe blogul domnului prim-ministru diploma de  absolvire eliberata de Universitatea din Catania, si o pun la dispozitia celor care vor sa o verifice.
  • Lucrarea pe care am sustinut-o in vederea obtinerii acestei diplome se afla si acum in arhiva Facultatii de Drept din cadrul Universitatii din Catania. Este un curs de mai multe luni, finalizat cu lucrare, calificativ si diploma. Universitatea din Catania mi-a confirmat prezenta acolo, pentru acest curs.

Deci… am toate calitatile pt a ajunge prim-ministru in Romania. Mai am cateva paste-uri de facut la CV si il pun la posta.

Faptul ca o parte din cele scrise de mine mai sus, seamana oarecum cu un text care se gaseste si pe blogul domnului prim-ministru Victor Ponta, este pur intamplatoare. Orice „comisie de etica” poate confirma asta. Daca e nevoie, documente justificative gasiti direct pe blogul domnului prim-ministru. 🙂 Daca aveti nevoie de ceva, puteti copia de acolo. Se poate folosi metoda mai din popor „Ctrl V / Ctrl C” sau metoda academica „copy / paste”. Acum nu stiu ce anume ati putea gasi de copiat acolo, ca in afara de diplome si justificari, nu prea e mare lucru, dar oricum din respect, hai sa trecem peste aspectul asta

2 Responses to M-am hotarat sa spun adevarul: sunt absolvent al Universitatii din Catania

  1. alina spune:

    Cred ca a sosit timpul sa dispara toti trei: Basescu, Ponta si Antonescu si sa aplicam „regula” cand 3 se cearta al 4-lea castiga. Nu fac politica si pt prima oara voi merge la vot ca sa votez „JOS BASESCU” ca facut destule si prea multe…Nu stiu daca voi merge si sa votez un alt presedinte, ca nu stiu cine ar fi acesta, dar oricare altul trebuie sa fie mai bun decat ei…

    • Luka spune:

      Nu inteleg ce ai cu Ponta si Antonescu daca tot esti de acord cu manariile facute pt a ajunge la putere. Articolul meu nu este despre basescu si daca ma gandesc bine, nu este nici despre politica. Articolul meu este despre un act jenant, urmat de o promisiune incalcata, urmata de minciuni si smecherii.

Lasă un comentariu

