Asa se paveaza

          Sunt sigur ca toata lumea a vazut cum se paveaza la noi cu piatra cubica sau pavele, un drum, o curte, sau o alee. E vorba de munca manuala destul de grea si migaloasa, as zice eu. Muncitori stand in genunchi, aseaza manual elementele de pavaj, una cate una, ore intregi. Iata ca prin alte parti treaba aceasta se face mecanizat si al naibii de bine.

 

4 Responses to Asa se paveaza

  1. DumyD spune:

    super tare!!!

  2. Tibi spune:

    Peste tot se paveaza la fel. Filmarea facuta e pavarea unei strazi de latime fixa. La noi in primul rand nu mai vezi strazi pavate decat trotuare de diverse forme/suprafete care de care mai neregulate pe care nu e nici o sansa sa le poti pava mecanizat. In cel mai bun caz se paveaza cu utilaje care pun cate 1/2 sau 1m patrat odata. Pavelele se aseaza in ordinea dorita intr-o forma si apoi se pun pe suprafata care, inainte, tot mecanizat s-a indreptat si batucit cu nisip si pietris.

    Mi se pare ca si tu esti printre romanii care nu vede nimic bun la noi in tara, doar afara se face bine. Afirmatia „Sunt sigur ca toata lumea a vazut cum se paveaza la noi” trebuia totusi facuta pe putin mai multa documentatie. Dincolo se paveaza tot in genunchi, manual.

    • Luka spune:

      Nu obisnuiesc sa mă sustrag de la critici, dar sunt sigur ca dacă m-ai cunoaște, ai ști că nu fac parte din categoria menționata de tine. Dacă ai mai citi pe aici(nu am pretentia asta totuși🙂 ) ai vedea exact contrariul.nu mă pricep, deci nu am cum să contest că se folosește și metoda „semimecanizată” despre care vorbești (banuiesc ca la suprafete mari) dar eu sunt din Arad și am văzut bulevarde întregi pavate „pe genunchi”.
      Remarca mea era admirativă la adresa metodei folosite in film, nu neapărat critică la adresa celei tradiționale.

  3. Pingback: Cum se pavează | Luka's World

Lasă un comentariu

