Noul model de flyer pt inscriere

Atentie!

S-au schimbat flyerele pt inscrerea de noi membri Lyoness. Noul model de flyer de inscriere poate fi comandat pe site(livrare din Austria) sau poate fi procurat din birourile Lyoness. Tot acolo pot fi preschimbate, pana pe data de 25.07.2012, flyerele model vechi aflate in posesia membrilor.

6 Responses to Noul model de flyer pt inscriere

  1. Denis spune:

    Salut la toata lumea, am si eu o intrebare si sper sa pot intreaba aici.
    Sotia mea ii inscrisa de aprox. 2 ani, si eu am fost inscris per alta structura.
    As dori sa transfer pozitia sotiei mele pe linia mea.

    Am aflat intre timp ca cu noul contract cel pe care vrei sa-l transferi, nu trebuie sa aiba cumparaturi in ultimul an.
    Chestia ii caci sozia mea are cumparatura in martie, deci inainte de a intra contractul nou din iunie.
    Pot sa o transfer pe sotia mea si daca are cumparatura facuta in martie?

    Inca o mica intrebare… cum de sotia mea are lifeline 0 ?
    Mersi mult
    Denis

    • Luka spune:

      Interesanta situatie.🙂 Nu ai stiut ca ea este deja inscrisa?
      Nu, nu poti.
      Lifeline-ul nu poate fi 0, eventual 1 daca nu ai directi.

  2. Denis spune:

    Ba da … stiam, dar sponsorul meu mi-a zis ca dupa ce ma inscriu eu
    o sa o transfere pe lifelineul meu… si acum zice ca nu se poate😦
    Mersi
    Denis

  3. Denis spune:

    A … life lineul ei este 0. Pot sa trimit o poza daca vrei🙂
    Nici sponsorul meu nu credea.

  4. Luka spune:

    Nu vreau să comentez…🙂 Totuși ai posibilitatea de a te muta tu la ea dacă tu indeplinești condițiile.🙂

    • Denis spune:

      Io nu pot … fac cumparaturi la fiecare juma de ora🙂

Lasă un comentariu

