Weekend in zona Buces Vulcan

         Vineri am plecat in… „excursie”. Asta este ceva… ceea ce nu am mai facut de multa vreme si tare mi-era dor sa se intample. Asa ca am sarit in masina si am plecat la drum, urmand sa ne intalnim cu ceilalti prieteni undeva pe drum, dupa ce treceam de Brad. Scopul oficial al excursiei era pregatirea Cupei Prieteniei, concurs de drumetie montana organizat de Condor Club Arad in zona Buces Vulcan.

Cu toate ca am fost putini atmosfera a fost deosebita, dandu-ne prilejul sa retraim farmecul excursiilor de alta data. Cu ocazia asta ne-am propus sa o comitem cat mai des. Dupa prima seara care a insemnat bere, cautat semnal la mobil 🙂 si taclale intre prieteni, a urmat a doua zi, un traseu frumos, nu foarte spectaculos, dar presarat din loc in loc cu ciresi si bere la umbra (cum le sta bine turistilor). Seara ce a urmat, ne-am adunat in jurul focului de tabara si… Dezmatul culinar ce a urmat e greu de descris. Dupa niste frigarui de incalzire, a fost inventat,testat si brevetat… „Sist Cooker”, o capodopera a inteligentei umane, o incununare a tuturor descoperirilor de pana acum. Inchipuiti-va doua placi de sist asezate pe pietre si incinse de un foc strasnic dedesupt, pe care sfaraie tot ce si-ar putea inchipui umanitatea la capitolul carnuri: bucati de ceafa, costita, pulpa, carnati, carnaciori, slanina, ceapa(pe asta ma sfarait-o mai mult de decor, dar nu numai) si multe altele, nestiute de mine. Retineti numele „Sist Cooker” caci veti mai auzi cu siguranta de el! Era cat pe ce sa uit savuroasele jumere pe bat, facute incet pe langa foc, care ti se  topeau in gura, nu alta. Un meniu care ar fi oripilat pe orice vegetarian, stropit usor cu diferite licori(nu intram in amanunte), urmat de cantecele unora si lalaielile altora, au intregit seara. Duminica am avut un program usor de revenire si dupa ce ne-am adunat cadabalacul, am luat-o usurel spre casa.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un comentariu

