Lyoness Videoportal – Lyoness Cashback | Money Back With Every Purchase

       La emisiunea de deschidere a Lyoness TV m-am uitat in masina, in drum spre casa. Nu am mai avut rabdare pana acasa.🙂 Era un moment mult asteptat, un motiv de mandrie si o confirmare pt ceea ce facem zi de zi, de cativa ani incoace.

Cu toate acestea, astazi mi-am dat seama ca emisiunea respectiva, pt mine a fost putin cam impersonala, probabil fiindca engleza, chiar daca o inteleg, e pt mine o limba straina.

Astazi am urmarit varianta cu subtitrare in limba romana si… a fost cu totul altceva. Nu e cazul sa va descriu sentimentul. Daca nu ati vizionat inca emisiunea, faceti-o acum si convingeti-va!

Lyoness Videoportal – Lyoness Cashback | Money Back With Every Purchase.

Daca am retinut bine, astazi ar trebui sa avem a doua transmisie. Vizionare placuta!

4 Responses to Lyoness Videoportal – Lyoness Cashback | Money Back With Every Purchase

  1. Denis spune:

    Ce chesti … in timp ce citeam postul tal
    ma gandeam „cine stie daca au tradus si in italiana”
    Dar citid mi-am dat seama ca de faot stiu citi si in romana🙂
    Denis

    • Luka spune:

      :))))))

      • monstru spune:

        ciao luka…stii cumva cum pot descarca video de pe lyoness.tv?cand dau acolo langa embed si nu stiu ce…adik la download mi l deschide dar de downloadat nimic…ms si o zi buna…

      • Luka spune:

        Nu pot să-ți dau nici o soluție. Cândva se putea,dar ultima dată când eu am încercat, nu a funcționat.

Lasă un comentariu

