Unde ne trimite Carpatair?

Astazi mi-a sarit in ochi o poza pe Facebook, mai precis o reclama de la Carpatair. Recunoscand poza, in secunda urmatoare am devenit brusc interesat de un eventual sejur in locul cu pricina, dar… m-am desumflat repede.  Am fost  total dezamagit de reclama celor de la Carpatair, care-mi propuneau un zbor catre Venetia, folosind pentru acesta o poza, luata de cine stie unde, care numai din Venetia nu era.

Chiar daca in poza apare o gondola pe un canal care aduce cu Venetia, cei care au fosta in acolo vor stramba din nas.  Cei care au participat anul acesta la Lyoness Leader Convention, desfasurat anul acesta intr-un anumit hotel( The Venetian ) din Macao, imi vor da dreptate daca spun ca poza in discutie, nu numai ca nu e facuta in Venetia, dar nici macar nu e facuta in aer liber. Nu am cautat foarte mult pana sa dau de poza… originala, care pare se pare ca nu e nici din Macao, ci a fost facuta in geamanul american din Las Vegas al hotelului mai sus amintit.

Or fi platit ceva cei de la Carpatair pt poza asta sau au folosit serviciul gratuit „copy-paste”?

Vezi poza originala AICI.

Lasă un comentariu

