Matrimoniale pe Facebook

Andreea Tomescu a devenit celebra pe Facebook prin anuntul sau simpatic:
Rog tip dragut, cu ochii verzi, care a fost miercuri, 6.06.2012, la concertul Linkin Park, in Golden Ring, cu gasca (trei baieti si-o fata), sa ma contacteze pentru sucul pe care a vrut sa mi-l ofere la concert.
Mentionez ca in perioada respectiva nu eram in firea mea si am ratat ocazia, de care acum imi pare rau.
Avand in vedere ca nu exista alta metoda de a-l gasi, intrucat nu-i stiu nici numele (si tipul chiar mi-a placut!!!) va rog sa distribuiti acest anunt pana cand il voi gasi.
Va multumesc foarte mult pentru sprijin si urati-mi succes!

Anuntul a starnit un val de simpatie materializat(pana la aceasta ora) prin 270 de comentarii, 1567 de like-uri si 3116 share-uri. Hatrii de la Kamikaze au si inceput sa parodieze respectivul anunt, postand diverse anunturi asemanatoare atribuite unor persoane publice:

Mircea Badea

Rog mogul drăguț, cu ochi albaștri, care a fost miercuri, 6.06.2012 în studiourile mari ale Antenei 3, în Brown Ring, cu gașca (un sociolog cu barbă și gras, un individ libidinos cu ochelari, frunte lată și buze groase și o țață blondă cu părul scurt), să mă contacteze pentru curul pe care a vrut să mi-l ofere la emisiune.
Menționez că în perioada respectivă nu eram în firea mea, făceam pe independentul și am ratat ocazia să mai fac un ban în plus, de care acum îmi pare rău.
Având în vedere că nu există altă metodă de a-l găsi, pentru că nu-mi permit să-l deranjez pe telefon sau la dumnealui în birou (și să-l pup pe tip în cur până acum chiar mi-a plăcut!!!) vă rog să distribuiți acest anunț până când îl voi găsi în toane mai bune.

Crin Antonescu

Rog cameristă drăguță, cu orice fel de ochi, care o să fie oricând de-acum înainte în camera mea de hotel dimineața, crezând c-am plecat și vrând să facă curat, să nu mă contacteze absolut deloc, ba chiar să nu facă vreun zgomot și să tragă cu grijă perdeaua aia groasă în caz că scapă vreo rază în încăpere care m-ar putea trezi.
Menționez că în situația respectivă n-aș mai fi în firea mea: sunt ca un vampir, dacă mă atinge soarele ard de nervi și nu mai sunt bun de nimic toată seara.
Având în vedere că nu există altă metodă de-a vorbi cu toate cameristele înainte de culcare, deoarece eu dorm pe parcursul a cel puțin două schimburi (și somnul chiar îmi place!!!), vă rog să distribuiți acest anunț până când îmi voi găsi liniștea. Vă mulțumesc foarte mult pentru sprijin și urați-mi somn ușor!

Adrian Năstase

Rog procuror drăguț, cu ochii verzi, care a fost pe 30 mai 2012 la Curtea Supremă cu gașca (trei băieți și încă un băiat), să mă contacteze pentru șpaga pe care a vrut să i-o ofer. Menționez că în perioada respectivă nu eram în firea mea și am ratat ocazia, am crezut că vrea să mă pedepsească în sensul rău. Având în vedere că telefoane nu mai pot să dau pentru că-mi sunt ascultate și nu mai există altă metodă de a-l găsi, vă rog să distribuiți acest anunț până când o voi face.

Ion Iliescu

Rog Moarte drăguță, fără ochi, care e în fiecare miercuri lângă patul meu, în Death Ring, să nu mă mai contacteze pentru viața eternă pe care a vrut să mi-o ofere, deoarece eu prefer viața eternă înainte de moarte, mulțumesc.
Menționez că în perioada respectivă eram bătrân, dar complet sănătos, și am ratat ocazia să merg cu ea, de care nici acum nu-mi pare rău.
Având în vedere că știu că există și alte metode de a mă găsi, întrucât îmi știe numele de mult (și tipa chiar mă place!!!) vă rog să nu distribuiți acest anunț absolut deloc.
Vă mulțumesc foarte mult pentru sprijinul acordat în toți acești 23 de ani și urați-mi La Mulți Ani!

Cătălin Botezatu

Rog orice tip drăguț, cu ochii pofticioși, care a fost oriunde și oricând (dar doar dacă face parte din gașca noastră), să mă contacteze pentru sexul pe care am de gând să i-l ofer.
Menționez că în perioada asta nu prea am fot în firea mea și am ratat ocazia să recunosc, ba chiar am lansat știri în presă cum c-aș fi heterosexual, de care acum îmi pare rău.
Având în vedere că există multe metode de a-i găsi, dar nu sunt niciodată suficienți (și bărbații chiar îmi plac!!!) vă rog să distribuiți acest anunț până mă voi sătura.

Victor Ponta

Rog tip grăsuț, cu ochii dați cu rimel, care e în fiecare zi la mine în birou, la Guvern, să nu mă mai contacteze pentru NUP-ul pe care vrea să i-l ofer.
Menționez că în perioada când l-am pus pe Grăjdan la ISC nu eram eu. Serios, nu eram eu la propriu, chiar l-a pus altcineva din partid care mă controlează din umbră, iar acum îmi pare rău că m-am făcut de căcat în presă.
Având în vedere că nu există altă metodă de a fi votat la parlamentare, întrucât tot mai multă lume îmi știe renumele (și puterea chiar îmi place!!!) vă rog să distribuiți acest anunț până când mă va lăsa în pace.
Îl rog să-mi mulțumească pentru sprijin și îi urez succes în justiție!

Traian Băsescu

Rog copil drăguț, cu ochii vineți, care a fost miercuri, 26.09.2004, la mitingul electoral de la Ploiești, în Golden Ring (lângă scenă), cu gașca (mă-sa și alți golani), să mă contacteze pentru pumnul pe care nu i l-am oferit.
Menționez că în perioada respectivă nu eram în firea mea, adică nu băusem deloc, și am ratat ocazia să-i dau un pumn, nu o palmă, de care acum îmi pare rău.
Având în vedere că nu există altă metodă de a-l găsi, întrucât cu Dinu Patriciu nu vorbesc (și băiatul chiar nu mi-a plăcut!!!!!), vă rog să distribuiți acest anunț până când eu sau SPP-ul îl vom găsi.
Vă mulțumesc foarte mult pentrwqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqu sprijinul pe care mi-l acordați odinioară și vă urez succes cu Iliescu!

4 Responses to Matrimoniale pe Facebook

  1. Pingback: Matrimoniale pe Facebook « Luka's World | NudeList.info

  2. Bubu spune:

    Ar merge unul si de la Vadim pentru executoarea judecatoreasca pe care a injurat-o sau de la Giovani Becali pt Cartianu…

  3. maria spune:

    DAR LUI BASESCU, NU-I SPUI NIMIC????????????

    • Luka spune:

      Daca citeai articolul pana la capat, sigur nu mai puneai intrebarea asta. Mai incearca o data.🙂

Lasă un comentariu

